Hromadný import produktů
Jak importovat hromadně produkty do košíku?
Přihlaste se, prosím, svým přihlašovacím jménem a heslem zde: https://firmy.conrad.cz/prihlaseni
Po přihlášení klikněte na nákupní košík a dále klikněte na hromadný import, náhled zde:

Po kliknutí na žluté tlačítko IMPORT se vám otevře nové okno:

Zvolte oddělovač v pravé části okna, vepište nebo vkopírujte položky do levé části okna a poté stiskněte tlačítko import:

Po úspěšnén importu budete přesměrováni do košíku s naimportovanými položkami:

Pokud se některá položka (nebo více položek) nenaimportuje, zůstane okno importu otevřené a ohlásí chybu (v levém okně vidíte seznamy importovaných a nenaimportovaných položek). Importované položky jsou již v tuto chvíli v košíku. A vidíte toto:

V tento okamžik máte v košíku úspěšně naimportováno 10 ks výrobku 201101. Výrobky se mohou nenaimportovat z několika důvodů:
- výrobek není v tuto chvíli možné objednat (již se neprodává, je vyprodaný, má náhradu apod.)
- zadali jste chybně číslo výrobku (překlep, např. místo 201101 zadáte 201102 nebo 20110)
Doporučujeme: zkopírujte si objednací čísla nenaimportovaných výrobků a po opuštění okna hromadného importu je zadejte jednotlivě do eshopu. Výrobek se podle obj.č. na eshopu objeví s příslušným statusem (např. je vyprodaný).
Doporučujeme rozpracovanou objednávku dokončit a u nenaimportovaných výrobků ověřit jejich stav na eshopu, popř. poptat možnost jejich dodání e-mailem na velkoobchodní oddělení: [email protected]
Při pokusu o zavření okna hromadného importu budete dotázáni, zda si opravdu přejete odejít a popř. ztratit informace o nenaimportovaných položkách.

Tip pro snadné a rychlé vložení položek:
