Reklamace
Prosíme o strpení při vyřízení, z karanténních důvodů může docházet k prodlevě při informování o přijetí zásilky a doba vyřízení zakázek je 2 až 3 týdny.
V případě nutnosti uplatnění reklamace je třeba zboží doručit na naše reklamační oddělení, zároveň Vás prosíme o laskavé vyplnění online reklamačního formuláře. Po jeho vyplnění Vám bude automatem přiděleno číslo reklamace, pod kterým reklamované zboží zašlete či osobně doručíte na adresu našeho reklamačního oddělení.
K vyplnění reklamačního formuláře přejdete zde.
Osobní předání je možné v pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 hodin.
Jak se k nám dostanete, Vám napoví mapka:
Adresa:
Conrad ElectronicREKLAMACE
Tiskařská 12, Hala E
10800 Praha 10
Mrzí nás, že bylo nutné zboží vrátit či reklamovat, uděláme vše, aby Vaše žádost byla vyřízena v nejkratším možném čase a k Vaší plné spokojenosti. V případě dotazů využijte kontakt [email protected] nebo naší zákaznickou linku +420 226 224 222.